Гімназія № 15
Адреса веб-сайту закладу: https://gimnasium15.com/
ГІМНАЗІЯ № 15 МІСТА СЄВЄРОДОНЕЦЬКА
ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва закладу: Гімназія № 15 міста Сєвєродонецька Луганської області
Юридична адреса: 93400, Луганська область, Сєвєродонецький район, місто Сєвєродонецьк, вулиця Федоренка, 39
Контактний телефон: (06452) 43531
Електронна адреса: [email protected]
Інформація про директора та заступників закладу освіти:
директор: Кузьменко Наталія Миколаївна, вчитель математики та фізики, спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист.
заступник директора з навчально-виховної роботи: Зарайська Людмила Вікторівна, вчитель початкових класів, спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист.
Соціально-психологічна служба школи:
Гончар Оксана Вікторівна – педагог соціальний.
Історія закладу:
Гімназія № 15, як школа розпочала свій розвиток у 1966 році. Часто змінювала свій статус, з 2023 року працює як «гімназія». У 2021 році відзначила свій 55-річний ювілей.
За час свого існування освітній заклад випустив багато випускників, серед яких 43 із золотою та срібною медалями.
На початок 2023-2024 навчального року в школі - 11 класів, у яких навчається 280 учнів серед яких 11 дітей з ООП; середня наповнюваність класів - 25 учнів.
Стратегічна мета гімназії: «Навчити учнів жити в умовах сучасної держави, знати його закони, відстоювати свої права; практично реалізовувати свої знання та вміння в житті»
Мета управлінської діяльності у закладі: «Забезпечити активну участь в управлінні закладом громадського активу всіх учасників освітнього процесу»
У школі працює 5 вчителів вищої категорії, 7 учителів І категорії, 4 спеціалісти. Мають звання «Учитель-методист» - 3, «Старший учитель» - 2.
Учителі активно впроваджують в освітній процес, який проводиться під час воєнного стану дистанційно, елементи інноваційних педагогічних технологій: групового, інтерактивного навчання, ігрової та інформаційно-комунікаційних технологій, технології формування творчої особистості.
Пріоритетні напрямки роботи гімназії:
Освітній процес діяльності гімназії здійснюються на основі реалізації концептуальних ідей, вибраних вчителями педагогічних технологій та цільового проєктного планування. Всі проєкти утворюють гармонійну цілісну систему діяльності закладу.
- Проєкт «Освіченість»: забезпечення якісного освітнього процесу відповідно до вимог НУШ, державних стандартів.
- Проєкт «Простір»: матеріально-технічне оснащення та сучасне естетичне оформлення освітнього закладу, з урахуванням принципу інклюзивного середовища.
- Проєкт «Захист»: створення безпечного освітнього простору через захист прав дітей, роботу щодо попередження булінгу, всіх форм насильства та дискримінації, психологічного супроводу освітнього процесу; попередження правопорушень та негативних проявів.
- Проєкт «Турбота»: підтримка родин у СЖО та пільгових категорій; створення умов для інклюзивної освіти, педагогічного патронажу для учнів з ООП.
- Проєкт «Таланти»: розвиток та створення системи гурткової, позаурочної роботи відповідно до потреб закладу (творчий та спортивний напрямки) ;підтримка обдарованих учнів.
- Проєкт «Друзі»: участь у проєктах, співпраця відповідно до візії освітнього закладу.
- Проєкт «Партнери»: розвиток системи самоврядування: учнівського, педагогічного, батьківського.
- Проєкт «Зростання»: забезпечення постійної самоосвіти педагогів, підвищення кваліфікації відповідно до сучасних потреб; забезпечення командності, комфортних умов, ефективного менеджменту педагогічного колективу; постійний моніторинг вимог сучасності та корекція, вдосконалення змісту, форм, методів, освітнього процесу, завдань навчального закладу.
Головні цілі гімназії:
- Забезпечення проведення докорінної та системної реформи загальної середньої освіти за такими напрямами:
- впровадження реформи Нової української школи;
- продовження якісної реалізації нових державних стандартів загальної середньої освіти, розроблених з урахуванням компетентностей, необхідних для успішної самореалізації особистості;
- реалізація співпраці закладу з громадою міста через батьківський комітет, учнівське самоврядування щодо активізації системи державно-громадського управління гімназією;
- підвищення мотивації вчителя шляхом надання академічної свободи та стимулювання до професійного зростання;
- запровадження принципу дитиноцентризму (орієнтація на потреби учня);
- удосконалення процесу виховання;
- створення сучасного освітнього середовища, яке забезпечить необхідні умови, засоби і технології для навчання учнів, вчителів і батьків.
- Модернізація структури методичної роботи гімназії з метою створення умов для успішного оволодіння педагогами теорії та практики новітніх освітніх технологій.
- Співробітництво родини, закладу та громадськості як реальний шлях утвердження демократизації та гуманізації в шкільному житті.